søndag 5. mai 2013

Bruktduellen. Bidrag II

Sorry folkens! Dere må jo være GØRRLEI av å se de samme bildene gang etter gang her inne for tida, men i anledningen NIB-konkurransens mulighet til å delta med to bidrag denne gangen, slenger jeg også med dette bildet av bruktmøblene fra det nyoppussede barnerommet. Dette er nemlig to av mine aller kjæreste bruktfunn. (For flere bilder, trykk her). 
Det gamle lampebordet er et hjertekupp fra Finn.no og den o´så skranglete barnestolen er fra den lokale Fretexbutikken.

(Enn så lenge har mor fremdeles styringa både på interiør og fargevalg i lillefrøknas hule. Skjønt, "bare vent til den dagen hun ikke vil ha annet enn skrikende gørrfarger ", var en kommentar jeg fikk av en venninne forleden... Haha! Jommen heldig for ho mor at bruktduellen kom nå da, - og ikke om et par tre år :-)

16 kommentarer:

  1. Det er det f i n e s t e barnerommet jeg har sett i hele mitt liv, så jeg skjønner godt at du viser det en gang til jeg :)
    Lykke til i utfordringen ;)
    Fin kveld til deg :)

    SvarSlett
  2. Det nydelige barnerommet,er jo så fantastisk fint❤skjønner godt du viser det fram og blir ikkje lei av å sjå det her iallfall:)

    Fine søndagskveld og ei fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Hei Beate
    Ingen fare, slike godbiter av noen bilder kan vi tåle flere ganger! Det er et alldeles nydelig bilde med vakre brukskatter. Denne gangen er jeg hellig overbevist at vi ser deg i finalen, Beate! (kanskje med to bilder til og med.. de er bare så fine begge to)
    Glad ny uke til deg og dine!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
  4. Lovely!!
    Ja denne utfordringen står det ditt navn på!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei! Vakkert barnerom, helt nydelig! Så fin blogg du har! Dette er et fantastisk bidrag til bruktduellen. Masse lykke til. Med vennlig hilsen Stilleben.

    SvarSlett
  6. WOW, for et nydelig bilde av et vakkert soverom!! :)
    Lykke til! Legger meg til som følger her hos deg, gleder meg til å se mye mer!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  7. Hei på deg Beate! Nydelig og delikat som alltid;)
    Hadde superlyst til å bli med til køben, men skal dit 3 uker senere.
    Men det hadde vært gøy å møtt noen av dere søte, koselige bloggesøstre ja;)

    Er jo forholdsvis ny i den offentlige bloggeverden selv, så kan jo vente litt til;)

    Håper vi treffes om ikke altfor lenge da, søte du;)

    Ha en super kveld;)

    -malla-

    SvarSlett
  8. Takk for overveldende koselig hilsen på bloggen min. :)

    Jeg må bare bøye meg i støvet og si at begge bidragene dine til bruktduellen er aldeles herlige. Ikke bare er skattene i seg selv flotte, men sammensetningen av dem er fantastisk. For ikke å snakke om fargenyansene i bildene dine. Akk ja, jeg heier på deg!

    Ha en finfin kveld.


    Monja

    SvarSlett
  9. To fantastisk fine bidrag!
    Dessuten, "gjenbruk" av bilder må da være fullstendig lov, til og med veldig riktig, i nettopp en sånn utfordring! :)

    Lykke til og god mandagskveld! :)

    SvarSlett
  10. Nydelige bidrag begge to! For et skjønt barnerom!
    Og bare nyt det så lenge du får bestemme,
    her skal veslesnuppa stadig vekk ha et ord med i laget:-)
    Det er ikke alltid mor og datter har samme smak for å si det sånn...

    Tusen takk for koselig hilsen! Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  11. Blir ikke lei av de fine bildene dine, NYDELIG barnerom! Du er utrolig flink!
    Ha en fortsatt fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  12. Hei og takk for hyggleg helsing hos meg!:-)
    Så utruleg fint hus du har, elsker stilen:-) Mange fine bruktfunn som saman blir fantastisk i saman:-)
    Lykke til med begge dine bidrag!
    Ha ein fin Kristihimmelsprett dag:-)
    Gina

    SvarSlett
  13. Hei på deg, takk for den koseligste komentar inne hos meg;) Ja du skulle sett meg asså...skulle liksom ikke tro man nettopp hadde levert en master i familieterapi...i allefall ikke om du spør døttrene mine om hvordan mammaen deres fremstod...hihi... . Det er så nydelige bilder her inne på bloggen din, fineste farger og koselig stemning. Det er jo veldig deilig å ha levert master`n...men fytti katta så tomt det liksom blir...hva skal man drive med nå da...nå er det ingen prosjekter på gang...og det er litt tregt;) ...men jeg kommer meg sikkert etterhvert fra dette postmaster syndromet. Ha en glad fridag videre...selv har jeg bare lyst til å ligge på soffaen med et lass med kokebøker og blader...og ekte cola...hele dagen lang...hihi...det kan godt hende det blir en slik dag...hadde det bare ikke vært for det derre brette tøy greiene...fasen hvor mye tøy kan det bli i en familie???? Klem Wilhelmine

    SvarSlett
  14. Heisan Beate
    Der var det flotte barneromsbildet igjen! Jeg heier på deg!
    Tusen takk for veldig koselig hilsen! Så artig at du har fått hilst på Anne. Jeg liker Anne bare så utrolig godt, det var liksom full kjemi fra første stund vi traff hverandre. Så er det veldig hyggelig å ha ei venninne i nabobyen som man kan kjøre en litteliten tur innom når en har ærend i den byen og ta en kaffe ved kjøkkenbordet med.
    Og kjører du forbi Sandefjord en annen gang slik du nok nødvendigvis måtte gjøre for å komme til Tønsberg, finnes det en kasparisk utestue-kafe` på veien også, hvor det er mulig å ta en liten stopp. Det hadde bare vært veldig hyggelig.
    Grått vær i hvalfangstbyen i dag. Ikke helt etter guttas plan som drømte om en solfylt fotballbane, men man tager hva man haver.
    Fin himmelsprett til deg og lykke til med bryllupsforberedelser i familien!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  15. Hei på deg!" NYDELIG ditt 1 bidrag!! Virkelig, du kan den miksen du også :-) Klem fra en regnfull Rosendal

    SvarSlett
  16. Hei! Så utrolig fint du har det. Liker bloggen din veldig godt. :) Kan jeg spørre hvor du har funnet den nydelige lille matta? :)

    SvarSlett